Jeśli sprawa dotyczy:

  • reklamacji/zmiany biletu, faktury za bilet
  • komfortu przejazdu pociągiem – np. jakości obsługi, opóźnienia pociągu
  • usługi sprzedaży biletu przez pracowników kas lub w biletomacie
  • ulg przejazdowych
  • przesyłek konduktorskich

prosimy o kontakt z przewoźnikiem kolejowym, którego sprawa dotyczy:

PKP Intercity https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/reklamacje-i-skargi/

Koleje Mazowieckie  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szybka Kolej Miejska w Warszawie  https://www.skm.warszawa.pl/strefa-pasazera/uwagi-skargi-i-wnioski/

PKP SKM w Trójmieście  https://www.skm.pkp.pl/dla-pasazera/skargi-reklamacje-zapytania

Koleje Śląskie https://www.kolejeslaskie.com/kontakt/

Koleje Dolnośląskie  https://kolejedolnoslaskie.pl/skargi-i-reklamacje/

POLREGIO https://polregio.pl/pl/obsluga-klienta/formularz-reklamacji-skarg-i-wnioskow/

Inny przewoźnik