Jeśli sprawa dotyczy:
- reklamacji/zmiany biletu, faktury za bilet
- komfortu przejazdu pociągiem – np. jakości obsługi, opóźnienia pociągu
- usługi sprzedaży biletu przez pracowników kas lub w biletomacie
- ulg przejazdowych
- przesyłek konduktorskich
prosimy o kontakt z przewoźnikiem kolejowym, którego sprawa dotyczy:
PKP Intercity https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/reklamacje-i-skargi/
Koleje Mazowieckie
Szybka Kolej Miejska w Warszawie https://www.skm.warszawa.pl/strefa-pasazera/uwagi-skargi-i-wnioski/
PKP SKM w Trójmieście https://www.skm.pkp.pl/dla-pasazera/skargi-reklamacje-zapytania
Koleje Śląskie https://www.kolejeslaskie.com/kontakt/
Koleje Dolnośląskie https://kolejedolnoslaskie.pl/skargi-i-reklamacje/
POLREGIO https://polregio.pl/pl/obsluga-klienta/formularz-reklamacji-skarg-i-wnioskow/