Bydgoszcz Główna;
Gdańsk Główny;
Gdynia Główna;
Katowice;
Kraków Główny;
Poznań Główny;
Warszawa Centralna;
Warszawa Wschodnia;
Warszawa Zachodnia;
Wrocław Główny.
Kontakt do poszczególnych punktów InfoDworzec znajduje się tutaj
Godziny otwarcia: 7.00-21.00
Usługi realizowane w InfoDworcach:
• Informacja o dworcu i usługach na nim dostępnych;
• Informacja o topografii miasta, komunikacji miejskiej, atrakcjach turystycznych;
• Pomoc w obsłudze urządzeń dostępnych na dworcu;
• Informacja o możliwości wynajęcia powierzchni na dworcu;
• Informacja o możliwości zorganizowania na dworcu wydarzenia, akcji marketingowej;
• Pomoc dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej;
• Usługa tłumacza języka migowego;
• Pomoc w zakresie zagubionego bagażu;
• Bookcrossing – książka w podróży;
• Przyjmowanie uwag, skarg i reklamacji.
Na największych dworcach w Polsce powołano również Menedżerów Dworca, których zadaniem jest kompleksowe zarządzanie danym obiektem. Menedżerowie dbają o komfort podróżnych oraz czystość i stan techniczny dworca. Należy do nich również współpraca z najemcami powierzchni komercyjnych.